Scroll to top 
© 2018 heteroclito cave & bar a vin | Φωκίωνος 2 & Πετράκη| 10563
Share
en el

Έρχεται το φετινό Οινόραμα, το ετήσιο ραντεβού του αμπελοοινικού κλάδου


Μία μοναδική ευκαιρία για κάθε ενδιαφερόμενο να γνωρίσει από κοντά τους Έλληνες οινοποιούς και να δοκιμάσει τα κρασιά τους.

Τ ο Οινόραμα, η μεγαλύτερη έκθεση ελληνικού κρασιού, θα διεξαχθεί 10 με 12 Μαρτίου στο Ζάππειο Μέγαρο, με τη Δευτέρα αφιερωμένη στους επαγγελματίες. Από την πρώτη διοργάνωση το 1994, το Οινόραμα αποτελεί το κορυφαίο ραντεβού του αμπελοοινικού κλάδου και μία μοναδική ευκαιρία για κάθε ενδιαφερόμενο να γνωρίσει από κοντά τους Έλληνες οινοποιούς και να δοκιμάσει τα κρασιά τους. Οινοπαραγωγοί από κάθε γωνιά της χώρας έχουν εξασφαλίσει τη θέση τους στο Οινόραμα 2018.

Περισσότερα από 260 οινοποιεία, από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα βρίσκονται στο Ζάππειο καταρρίπτοντας και το περσινό ρεκόρ συμμετοχής.

Ανάμεσα στα χιλιάδες κρασιά της έκθεσης θα βρίσκονται μερικά από τα καλύτερα και πιο ακριβά του ελληνικού αμπελώνα, εκπρόσωποι όλων των ονομασιών προέλευσης και όλων των ποικιλιών αμπέλου, πολλές νέες κυκλοφορίες και σημαντικές ξένες ετικέτες του διεθνούς αμπελώνα.

Παρά την οικονομική κρίση και την υπερβολική φορολόγηση, το επώνυμο ελληνικό κρασί επιτυγχάνει ανοδική πορεία, σε Ελλάδα κι εξωτερικό. 

Το ενδιαφέρον για το ελληνικό κρασί έχει πλέον εδραιωθεί στο εξωτερικό και όλα τα γνωστά οινοποιεία της χώρας έχουν εξασφαλίσει σοβαρές συνεργασίες με εισαγωγείς στις πιο σημαντικές αγορές του κόσμου.

Ως εκ τούτου, το Οινόραμα επενδύει σε νέες, παρθένες για το ελληνικό κρασί αγορές, καθώς και σε οινοποιεία ή και κρασιά που θα μπορούσαν να προστεθούν σε υπάρχοντα χαρτοφυλάκια εισαγωγέων των ώριμων αγορών.

Έτσι, στο Οινόραμα αναμένονται και πάλι πολλοί και σημαντικοί ξένοι επαγγελματίες, στο πλαίσιο προγράμματος της Enterprise Greece.

Παράλληλα, για να καλύψει τις ανάγκες διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό και επέκτασης χαρτοφυλακίου όσων ήδη εισάγουν ελληνικά κρασιά, το Οινόραμα επαναλαμβάνει το επιτυχημένο εγχείρημα «Οινικές Αποκαλύψεις» που μεταφράζεται σε μία ολόκληρη αίθουσα του Ζαππείου Μεγάρου αφιερωμένη σε μικρά και εν γένει άγνωστα οινοποιεία, σε συνδυασμό με ένα ειδικό χώρο που λειτουργεί ως «Wine Βar».

Εκεί δειγματίζονται κρασιά από αφανείς ποικιλίες αμπέλου, κρασιά ελάχιστης οινολογικής παρέμβασης και κρασιά από μη-συμβατικές μεθόδους οινοποίησης και παλαίωσης, όπως για παράδειγμα κρασιά αμφορέα ή παλαιωμένα στο βυθό της θάλασσας.   Ανάμεσά τους, θα βρίσκονται φέτος και κάποια πολύ σπάνια κρασιά τα οποία θα παρουσιάσουν οι ίδιοι οι οινοποιοί τους.

Παρά την οικονομική κρίση και την υπερβολική φορολόγηση, το επώνυμο ελληνικό κρασί επιτυγχάνει ανοδική πορεία, σε Ελλάδα κι εξωτερικό.

Ας αναλογιστούμε ότι το 2008 υπήρχαν καταγεγραμμένα περίπου 500 οινοποιεία, ενώ σήμερα ξεπερνάνε τα 1.000, με συνολική παραγωγή (από την εσοδεία 2017) 300.000 τόνους.

Μεγάλα δίκτυα super market επενδύουν στις κάβες τους, μιας και το επώνυμο κρασί έχει γίνει καθημερινή συνήθεια στο τραπέζι του Έλληνα.

Στα περισσότερα εστιατόρια συναντάμε πλέον ενδιαφέρουσες λίστες κρασιών και τα wine bar έχουν συμβάλλει τα μέγιστα στην κατανάλωση κρασιού από νεαρότερες ηλικίες.