Scroll to top 
© 2018 heteroclito cave & bar a vin | Φωκίωνος 2 & Πετράκη| 10563
Share
en el

Ορίζοντες

Ήταν το πρώτο βράδυ που ξεκίνησα να δουλεύω στο heteroclito και ο Δημήτρης σκαρφιζόταν ένα πιάτο με φρέσκο σύκο και τυρί για το καλοκαίρι. Είχα προϊστορία με τα σύκα, αλλά με τυρί; 

Το φαγητό δεν ήταν ποτέ εξεζητημένο στην οικογένεια, ήταν αυτοσχεδιασμός στην πιο απλοϊκή του μορφή, χωρίς όμως το αριστουργηματικό αποτέλεσμα π.χ. των Ιταλών.  Αυτό ωστόσο δημιουργούσε μια αίσθηση ανακούφισης, οικειότητας και αποδοχής. 

Αργότερα ήρθαν οι γευσιγνωσίες, οι μαζώξεις και τα ραντεβού με φανταχτερά πιάτα, άπειρα μαχαιροπίρουνα και μαγικά κρασιά. Ακολούθησε φόβος για την αλλαγή, δέος για την τελετουργία και το  αντίστροφο. 

Μέχρι να αποσαφηνιστεί μέσα μου, ότι το κρασί είναι το παράθυρο με τον πιο βαθύ ορίζοντα που έχω ανοίξει ποτέ. Χωρίς ταμπού και κλισέ, με το μεγαλείο της γεύσης που αντικατοπτρίζει τόπους, ανθρώπους και ιστορίες, μου δίνει πρόσβαση σε  ανεξερεύνητα μέρη, γεννώντας άπειρα ερωτήματα και πυροδοτώντας συζητήσεις… όπως είθισται να κάνει. 

Είμαστε απλά οι ιστορίες μας...

Σχετικά Άρθρα

Φίλος από τα παλιά

Μέσα Ιουλίου και η βροχή έκανε άνω κάτω την παράσταση στο Ηρώδειο. Ο κόσμος άρχισε να αποχωρεί ατάκτως, γολγοθάς η αναμονή για ταξί κι ένα ζευγάρι περπατούσε αμέριμνο, με κατεύθυνση τη Μητρόπολη.

Δημήτρης Κούμανης 06.08.2019

Ιστορίες υστερίας και υποκρισίας

Είχα πέσει με τα μούτρα, στα νόστιμα ταϋλανδέζικα πιάτα που βρίσκονταν μπροστά μου. Πλάϊ μου, μία κυρία είχε γίνει πιεστική -αφόρητα κουραστική για να ακριβολογώ- προς τον μάγειρα / ιδιοκτήτη.

Δημήτρης Κούμανης 26.07.2019

Ευωδία

Είπες “πάμε να φύγουμε…να ξεχάσουμε…να ξεχαστούμε”.
Το αυστηρό μου βλέμμα, δεν άφηνε περιθώρια για αποδράσεις. Να ξεχαστούμε ναι, όμως να μην ξεχάσουμε. Η απώλεια μνήμης, μου φαίνεται τρομακτική.
Σηκώθηκα μούσκεμα από τον ιδρώτα. Δεν ήταν εφιάλτης, όμως είχε κάτι σκοτεινό η ιστορία.

Δημήτρης Κούμανης 20.07.2019

Περί marketing

Πιστεύω ότι είμαστε όλοι σύμφωνοι, ότι ο ρόλος των οινοποιείων είναι να φτιάχνουν κρασί. Όμως στην εποχή που ζούμε, χρειάζονται κι “εργαλεία” marketing, για να καταφέρουν να πουλήσουν τα κρασιά τους. Σωστά;

Δημήτρης Κούμανης 06.07.2019