Περί marketing
Περί marketing
Πιστεύω ότι είμαστε όλοι σύμφωνοι, ότι ο ρόλος των οινοποιείων είναι να φτιάχνουν κρασί. Όμως στην εποχή που ζούμε, χρειάζονται κι “εργαλεία” marketing, για να καταφέρουν να πουλήσουν τα κρασιά τους. Σωστά;
Κι εδώ συχνά, αρχίζει το δράμα. Τι δουλειά έχει ένα οινοποιείο, να δίνει χρήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να προβάλει επιλεκτικά πελάτες του; Με τέτοιες μεθόδους, δεν υποτιμά όλους τους υπόλοιπους που το στηρίζουν; Άλλο να κάνει reposts σε αναρτήσεις πελατών του και άλλο να “στήνει” πληρωμένες καταχωρίσεις, που προβάλουν του Χ κατάστημα.
Έχω γράψει επανειλλημένα ότι αρχή κάθε σχέσης, είναι η εμπιστοσύνη. Όταν συμβαίνουν λοιπόν τέτοιες ενέργειες, η εμπιστοσύνη χάνεται και αυτό που μένει, είναι marketing του κώλου.


Πιστεύω ότι είμαστε όλοι σύμφωνοι, ότι ο ρόλος των οινοποιείων είναι να φτιάχνουν κρασί. Όμως στην εποχή που ζούμε, χρειάζονται κι “εργαλεία” marketing, για να καταφέρουν να πουλήσουν τα κρασιά τους. Σωστά;
Κι εδώ συχνά, αρχίζει το δράμα. Τι δουλειά έχει ένα οινοποιείο, να δίνει χρήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να προβάλει επιλεκτικά πελάτες του; Με τέτοιες μεθόδους, δεν υποτιμά όλους τους υπόλοιπους που το στηρίζουν; Άλλο να κάνει reposts σε αναρτήσεις πελατών του και άλλο να “στήνει” πληρωμένες καταχωρίσεις, που προβάλουν του Χ κατάστημα.
Έχω γράψει επανειλλημένα ότι αρχή κάθε σχέσης, είναι η εμπιστοσύνη. Όταν συμβαίνουν λοιπόν τέτοιες ενέργειες, η εμπιστοσύνη χάνεται και αυτό που μένει, είναι marketing του κώλου.
Είμαστε απλά οι ιστορίες μας...
Σχετικά Άρθρα
Το κρασί ενώνει
Τα πρώτα 24 ωρα ήταν βασανιστικά. Τσιμπιόμουν, για να καταλάβω εάν αποτελούσαν αληθινά γεγονότα…
Χρώμα, η άλλη αίσθηση της γεύσης
Ρουμπινί, μέτριας έντασης με κεραμυδί ανταύγειες. Παραπλανεί στο μάτι με το απαλό του χρώμα,…
Περί ακρίβειας και άλλων δεινών
Με αφορμή των καθημερινό “βομβαρδισμό” των ΜΜΕ, περί ακρίβειας και πληθωρισμού, πως αντιμετωπίζουμε…
Time After Time
Ολοκληρώνοντας κείμενο -μίγμα αστικής περιήγησης, εικαστικής γνωριμίας και δοκιμής κρασιών-…