Scroll to top
© 2023 heteroclito cave & bar a vin | Φωκίωνος 2 & Πετράκη| 10563
Share
en el

Η επόμενη ημέρα

Η επόμενη ημέρα

φωτογραφία: Spiros Strogilis

Η ημέρα επαναλειτουργίας για χιλιάδες επιχειρήσεις φιλοξενίας και εστίασης, πλησιάζει.
Οι εβδομάδες που πέρασαν, από την αναστολή λειτουργίας στις 13 Μαρτίου
-κυρίως δε οι 42 ημέρες καραντίνας- μας έμαθαν ότι σε περιόδους κρίσης ή εκτάκτου ανάγκης, καθένας μας δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο.
Καμία μάσκα, χάρτινη ή υφασμάτινη, δεν μπορεί να κρύψει την αδιαφορία και την απληστία. Ταυτόχρονα, γνωρίσαμε όλοι ανθρώπους γύρω μας, που έδειξαν πρωτόγνωρη ευαισθησία και συμπόνια, σε σχέση με τις αγωνίες που μας βασάνιζαν.

Από τις 5 Απριλίου, στο heteroclito προετοιμαζόμαστε με ζήλο, προκειμένου την ημέρα που θα υποδεχτούμε ξανά εργαζόμενους και πελάτες, οι συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, να είναι περισσότερο σχολαστικές απ’ ότι θα προβλέπουν μέτρα και πρωτόκολλα.
Με την υγεία δεν παίζουμε, γι’ αυτό άλλωστε όταν πληροφορηθήκαμε τέλη Φεβρουαρίου, τα πρώτα κρούσματα Covid-19 στην Ελλάδα, είχαμε γρήγορα αντανακλαστικά και εφαρμόσαμε αμέσως, αυξημένα μέτρα υγιεινής.

Σε ότι αφορά το αγαπημένο αγαθό -το κρασί- που συντροφεύει τις καλύτερες στιγμές της ζωής μας, τα πράγματα έχουν ως εξής: Αρχικά σε newsletter που αποστείλαμε στις 15 Απριλίου και στη συνέχεια σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, απευθύναμε ανοικτή πρόσκληση σε οινοποιεία, διανομείς και πάσης φύσεως επιχειρήσεις φιλοξενίας, για συνέργειες, προκειμένου οι καταναλωτές να βρούνε παντού και να προτιμήσουν Επώνυμο Ελληνικό Κρασί, σε (πιο) προσιτές τιμές.

Χωρίς να φανούμε αλαζόνες, όλοι γνωρίζουν ότι το κρασί στο heteroclito, αποτελεί προσιτή απόλαυση για τους καταναλωτές. Άρα πήραμε αυτή την πρωτοβουλία, γιατί απλά αγαπάμε το προϊόν, και συμμεριζόμαστε τις αγωνίες των ανθρώπων που το παράγουν και των χιλιάδων οικογενειών που ζουν από αυτό. Χαρακτηρίστε μας ρομαντικούς, αιθεροβάμονες, αφελείς…αυτοί όμως είμαστε και στα 50, δύσκολα αλλάζει ο άνθρωπος.

Αποτέλεσμα ήταν, τις πρώτες ημέρες να χτυπήσουν 3-4 τηλέφωνα, μετά το Πάσχα όμως, κι όσο άρχισαν τα οινοποιεία να αντιλαμβάνονται, ότι η χρονιά εξελίσσεται εξαιρετικά δύσκολη, άρχισαν να επικοινωνούν μαζί μας πολλοί περισσότεροι απ’ ότι είχαμε αρχικά φανταστεί. Την τελευταία εβδομάδα δε, μπήκαν στον πειρασμό και κάποιοι διανομείς, άρα όλα δείχνουν ότι ορθά πράξαμε.

Η επόμενη ημέρα

Η επόμενη ημέρα

φωτογραφία: Spiros Strogilis

Η ημέρα επαναλειτουργίας για χιλιάδες επιχειρήσεις φιλοξενίας και εστίασης, πλησιάζει.
Οι εβδομάδες που πέρασαν, από την αναστολή λειτουργίας στις 13 Μαρτίου
-κυρίως δε οι 42 ημέρες καραντίνας- μας έμαθαν ότι σε περιόδους κρίσης ή εκτάκτου ανάγκης, καθένας μας δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο.
Καμία μάσκα, χάρτινη ή υφασμάτινη, δεν μπορεί να κρύψει την αδιαφορία και την απληστία. Ταυτόχρονα, γνωρίσαμε όλοι ανθρώπους γύρω μας, που έδειξαν πρωτόγνωρη ευαισθησία και συμπόνια, σε σχέση με τις αγωνίες που μας βασάνιζαν.

Από τις 5 Απριλίου, στο heteroclito προετοιμαζόμαστε με ζήλο, προκειμένου την ημέρα που θα υποδεχτούμε ξανά εργαζόμενους και πελάτες, οι συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, να είναι περισσότερο σχολαστικές απ’ ότι θα προβλέπουν μέτρα και πρωτόκολλα.
Με την υγεία δεν παίζουμε, γι’ αυτό άλλωστε όταν πληροφορηθήκαμε τέλη Φεβρουαρίου, τα πρώτα κρούσματα Covid-19 στην Ελλάδα, είχαμε γρήγορα αντανακλαστικά και εφαρμόσαμε αμέσως, αυξημένα μέτρα υγιεινής.

Σε ότι αφορά το αγαπημένο αγαθό -το κρασί- που συντροφεύει τις καλύτερες στιγμές της ζωής μας, τα πράγματα έχουν ως εξής: Αρχικά σε newsletter που αποστείλαμε στις 15 Απριλίου και στη συνέχεια σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, απευθύναμε ανοικτή πρόσκληση σε οινοποιεία, διανομείς και πάσης φύσεως επιχειρήσεις φιλοξενίας, για συνέργειες, προκειμένου οι καταναλωτές να βρούνε παντού και να προτιμήσουν Επώνυμο Ελληνικό Κρασί, σε (πιο) προσιτές τιμές.

Χωρίς να φανούμε αλαζόνες, όλοι γνωρίζουν ότι το κρασί στο heteroclito, αποτελεί προσιτή απόλαυση για τους καταναλωτές. Άρα πήραμε αυτή την πρωτοβουλία, γιατί απλά αγαπάμε το προϊόν, και συμμεριζόμαστε τις αγωνίες των ανθρώπων που το παράγουν και των χιλιάδων οικογενειών που ζουν από αυτό. Χαρακτηρίστε μας ρομαντικούς, αιθεροβάμονες, αφελείς…αυτοί όμως είμαστε και στα 50, δύσκολα αλλάζει ο άνθρωπος.

Αποτέλεσμα ήταν, τις πρώτες ημέρες να χτυπήσουν 3-4 τηλέφωνα, μετά το Πάσχα όμως, κι όσο άρχισαν τα οινοποιεία να αντιλαμβάνονται, ότι η χρονιά εξελίσσεται εξαιρετικά δύσκολη, άρχισαν να επικοινωνούν μαζί μας πολλοί περισσότεροι απ’ ότι είχαμε αρχικά φανταστεί. Την τελευταία εβδομάδα δε, μπήκαν στον πειρασμό και κάποιοι διανομείς, άρα όλα δείχνουν ότι ορθά πράξαμε.

Προτεραιότητα στις συνεργασίες μας έχουν όσοι πιστεύουν στην αμοιβαία ειλικρίνεια και εμπιστοσύνη. Με αυτό το σκεπτικό ξεκινήσαμε το 2012 και καταφέραμε το κρασί στο heteroclito να είναι προσιτή απόλαυση, χωρίς να επαναπαυόμαστε και αναγνωρίζοντας τις κλασικές αξίες, αναζητάμε το νέο, το διαφορετικό, συνεπείς στις υποχρεώσεις μας.

Επιπλέον, παρακολουθούσαμε στενά τη διεθνή ειδησεογραφία, σχετικά με τα προτεινόμενα πρωτόκολλα λειτουργίας, στον ευρύτερο χώρο φιλοξενίας και εστίασης, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Ούτως ή αλλιώς, κάτι που θα εφάρμοζε με επιτυχία, για παράδειγμα ο Καναδάς, με τον έναν ή άλλο τρόπο θα υιοθετούσαν και ευρωπαϊκές χώρες. Τα πράγματα λοιπόν, εξαρχής έδειχναν δύσκολα και ίσως ζοφερά στην Ελλάδα, μιας και εύκολα “στοχοποιούνται” επαγγελματικοί κλάδοι.

Άλυτο ακόμα το δίλημμα από αρκετούς συμπολίτες, εάν ο ιός μεταδίδεται με τη Θεία Κοινωνία, όμως ασυζητητί ο μάγειρας, σερβιτόρος ή ντελιβεράς, μπορεί να μας το μεταδώσει και να νοσήσουμε.

Ευχάριστο είναι, ότι γρήγορα οργανώθηκαν ομάδες επιχειρηματιών και επαγγελματιών, αναλαμβάνοντας δράσεις, προκειμένου κυβέρνηση, τοπική αυτοδιοίκηση και κοινή γνώμη, να ενημερωθούν για σοβαρά προβλήματα που θα προκύψουν την επόμενη ημέρα, σε χιλιάδες επιχειρήσεις και τους εργαζομένους αυτών. Υπάρχουν βέβαια και κάποια ακραία αιτήματα, που φαίνεται σαφέστατα ότι υπάρχει χειραγώγηση από συγκεκριμένο ιδεολογικό χώρο, όμως ας περιοριστούμε στα θετικά.

Βρισκόμαστε σε αναμονή ανακοίνωσης του πλαισίου λειτουργίας και μάλλον πρέπει να είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι, ότι τελικά τα πράγματα, δεν θα είναι τόσο ασφυκτικά (σε ότι αφορά το πλαίσιο λειτουργίας) όσο έδειχναν πριν λίγες εβδομάδες. Προφανώς αυτοί που αποφασίζουν, σκέφτονται ψύχραιμα, με σύνεση.
Αντίθετα, η αγοραστική δύναμη μεγάλου ποσοστού του πληθυσμού παγκοσμίως, θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη και μην σκεφτόμαστε με αφέλεια, ότι κάτι τέτοιο δεν αφορά εμάς. Η ανεργία αποτελεί μάστιγα για κάθε οικονομία, κάθε πολιτικό σύστημα και δεν μαζεύεται ούτε με παροχές, ούτε με επιδόματα.
Ακόμα όμως και όσους δεν αφορά, οι άνθρωποι επηρεαζόμαστε από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και εύκολα “μαζευόμαστε στο καβούκι μας”.
Όσο και να “ντοπαριστεί” η αγορά, η κατανάλωση θα φθίνει.

Την εποχή του party, το τσιτάτο “η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση” ήταν στα ντουζένια του, όμως μετά το party ήρθε το hangover (βιώσαμε τις οδυνηρές συνέπειες τη δεκαετία που πέρασε), γι’ αυτό ας προετοιμαστούμε για catenaccio.

Είμαστε απλά οι ιστορίες μας...

Σχετικά Άρθρα

Το κρασί ενώνει

Τα πρώτα 24 ωρα ήταν βασανιστικά. Τσιμπιόμουν, για να καταλάβω εάν αποτελούσαν αληθινά γεγονότα…

Δημήτρης Κούμανης 06.03.2022

Χρώμα, η άλλη αίσθηση της γεύσης

Ρουμπινί, μέτριας έντασης με κεραμυδί ανταύγειες. Παραπλανεί στο μάτι με το απαλό του χρώμα,…

Νίκος Πανίδης 05.03.2022

Περί ακρίβειας και άλλων δεινών

Με αφορμή των καθημερινό “βομβαρδισμό” των ΜΜΕ, περί ακρίβειας και πληθωρισμού, πως αντιμετωπίζουμε…

Δημήτρης Κούμανης 16.02.2022

Time After Time

Ολοκληρώνοντας κείμενο -μίγμα αστικής περιήγησης, εικαστικής γνωριμίας και δοκιμής κρασιών-…

Δημήτρης Κούμανης 13.12.2021