Scroll to top 
© 2018 heteroclito cave & bar a vin | Φωκίωνος 2 & Πετράκη| 10563
Share
en el

Η γεύση της συγκίνησης

Όσο μεγαλώνουμε μας συγκινούν όλο και λιγότερα πράγματα.

Ίσως δεν είμαστε αρκετά διαθέσιμοι στη συγκίνηση. Μπορεί και να την μπερδεύουμε με την ευαισθησία και να φοβόμαστε το χαρακτηρισμό του ευάλωτου γιατί και αυτόν μπορεί να τον μπερδεύουμε με την αδυναμία.

Μπορεί να είμαστε επικεντρωμένοι μόνο στην εικόνα μας που θα εισπράξουν οι άλλοι και η συγκίνηση να μην μπορεί να συνδεθεί έτσι μαζί μας.   

Μπορεί και απλά να μην έχουμε χρόνο.   

Γιατί η συγκίνηση απαιτεί χρόνο: να εκτεθείς στο ερέθισμα, να “ανοίξεις” διάπλατα για να εισχωρήσει, να κλείσεις τα μάτια σου και να αιωρηθείς ψηλά από το παρόν σου, όντας πάντα παρών.   

Παρών στη στιγμή που προκάλεσε την αιώρηση.  

Δεν γίνεται αλλιώς.

Αλλιώς, δεν μπορείς να ταλαντευτείς. Και καμιά φορά αρκεί κάτι ελάχιστο για τη μεγαλύτερη ταλάντευση.

Μία κίνηση ενός ανθρώπινου σώματος σε μία θεατρική σκηνή.

Μία φράση ανακατεμένη σε μία όποια κουβέντα.

Δυο μικρά χέρια που ανοίγουν όσο δεν μπορούν για να σε χωρέσουν στην αγκαλιά τους.

Μία μουσική που πλημμύρισε το αυτοκίνητο και σκόρπισε τον εκνευρισμό της κίνησης στο φανάρι που θα περάσεις με την τρίτη φορά που θα ανάψει.

Η αφιέρωση στην πρώτη σελίδα του βιβλίου που σου χάρισαν.

Η γεύση της πρώτης γουλιάς του κρασιού που σου πρότειναν να δοκιμάσεις.

Η φωτογραφία με τους συμμαθητές που ανακάλυψες ανάμεσα σε χιλιάδες χαρτιά σε ένα από εκείνα τα συρτάρια που αποφάσισες επιτέλους να ξεκαθαρίσεις.

 

Αυτά τα, κατά καιρούς, μικρά. Τα δήθεν ασήμαντα. Τα πραγματικά πιο σημαντικά. Αυτά που τα ένιωσες με τη γεύση ενός πικρού κόμπου στο λαιμό. Αυτού του γνωστού. Που καίει. Αλλά δεν πονάει. Είναι ο κόμπος της συγκίνησης που μας πρόσφεραν κάποιες από τις στιγμές μας και έχει τη γεύση της αιώρησης. 

σημείωση: φωτογραφία από χρήστη luxend στο Instagram. 

 

Είμαστε απλά οι ιστορίες μας...

Σχετικά Άρθρα

Περί marketing

Πιστεύω ότι είμαστε όλοι σύμφωνοι, ότι ο ρόλος των οινοποιείων είναι να φτιάχνουν κρασί. Όμως στην εποχή που ζούμε, χρειάζονται κι “εργαλεία” marketing, για να καταφέρουν να πουλήσουν τα κρασιά τους. Σωστά;

Δημήτρης Κούμανης 06.07.2019

Διλήμματα και συγκρίσεις

Με πόνεσε η μέση μου από το σκύψιμο, να βολέψω τα τελευταία πράγματα στο sac de voyage. Παίζομαι ανάμεσα σε δύο πανοφόρια, δεν ξέρω ποιο να διαλέξω τέτοια εποχή. Μεγαλώνοντας, έχουμε περισσότερα ανούσια διλήμματα στη ζωή μας.

Δημήτρης Κούμανης 16.06.2019

Προσωπικές επιλογές

Φίλη που αγαπούσε και εμπιστευόταν χρόνια της μίλησε για την απόλυτα σωστή επιλογή: “επιστρέφεις στο επάγγελμα που γνωρίζεις πολύ καλά, διότι από αυτό προέρχεσαι, με ένα κανονικό ωράριο της τάξεως των 9 και 10 ωρών ημερησίως, γιατί αυτό θα σου προσφέρει αξιόλογα χρήματα και τη ζωή που επιτέλους θέλεις! Κυρίως όμως την ανεξαρτησία σου! Θα μπορείς να σηκωθείς και να φύγεις, δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ!!!”.

Κωνσταντίνα Ζέρβα 01.06.2019

“Sono tutti gay con …”

Επιστρέφαμε από Βερολίνο. Στο τραπεζάκι του αεροπλάνου, είχα απλώσει τις σημειώσεις μου, από τα κρασιά που δοκίμασα τις προηγούμενες ημέρες. Διάχυτος ενθουσιασμός και σκεφτόμουν ήδη για ποια θα γράψω.

Δημήτρης Κούμανης 18.05.2019