Scroll to top 
© 2018 heteroclito cave & bar a vin | Φωκίωνος 2 & Πετράκη| 10563
Share
en el

Υγρό στοιχείο

Είπαμε ότι έχω αδυναμία στον Paul Smith.

Είναι από τις περιπτώσεις ανθρώπων, που θα ήθελα να γνωρίσω. Να πιω ένα ποτήρι κρασί τέλος πάντων…

Ορίστε το νέο κείμενό του, στο περιοδικό της Air France – τεύχος Δεκεμβρίου:

Υγρό στοιχείο

Είπαμε ότι έχω αδυναμία στον Paul Smith.

Είναι από τις περιπτώσεις ανθρώπων, που θα ήθελα να γνωρίσω. Να πιω ένα ποτήρι κρασί τέλος πάντων…

Ορίστε το νέο κείμενό του, στο περιοδικό της Air France – τεύχος Δεκεμβρίου:

Υγρό στοιχείο

Είπαμε ότι έχω αδυναμία στον Paul Smith.

Είναι από τις περιπτώσεις ανθρώπων, που θα ήθελα να γνωρίσω. Να πιω ένα ποτήρι κρασί τέλος πάντων…

Ορίστε το νέο κείμενό του, στο περιοδικό της Air France – τεύχος Δεκεμβρίου:

I like to be near water. My London office is only two minutes’ walk from the Thames at Waterloo Bridge, and my headquarters in Nottingham are close to the Trent. Once these rivers carried a lot of industrial traffic. They ‘re quieter nowadays, but their life is still fascinating, and on a fine day people still love to sit on the bank, just as they ‘ve done for centuries.

I love the sound of water, whether it’s a fountain, the sea or a stream running over rocks. There’s no sound in Georges Seurat’s Bathers at Asnieres, but there are other things going on. Quite a lot of things, actually. There’s the sense of peacefulness enfolding the figures sitting and lying on the bank of the Seine in the sunshine, contrasting with the boy in the water, who’s blowing into his hands-perhaps the water is colder than it looks-and the alertness of the little dog, who, like all dogs, is hoping for a bit of excitement.

Seurat painted it in 1884, when he was 25 years old. Although he hadn’t yet developed the technique of pointillism for which he became famous, you can see him trying out the technique in this painting, which was his first large-scale composition.

But there’s something else here, something that speaks louder to us in the 21st century than it did to those who first saw it in the 19th, when the paint was still fresh. In the background there’s a factory, with tall chimneys belching dark smoke into the clear air, staining the blue sky. The bathers seem oblivious. They don’t know of course, that the Industrial Revolution will be the event in world history that sets off the phenomenon of climate change. Whatever our views about global warming, we can’t afford to be so oblivious today.

Και εάν κάποιος θέλει να “γνωρίσει” καλύτερα τον Paul Smith, ορίστε μια συζήτηση του με τον Michael Stipe των R.E.M.

Paul Smith and R.E.M. | Paul Smith & Michael Stipe In Conversation

Είμαστε απλά οι ιστορίες μας...

Σχετικά Άρθρα

Περί marketing

Πιστεύω ότι είμαστε όλοι σύμφωνοι, ότι ο ρόλος των οινοποιείων είναι να φτιάχνουν κρασί. Όμως στην εποχή που ζούμε, χρειάζονται κι “εργαλεία” marketing, για να καταφέρουν να πουλήσουν τα κρασιά τους. Σωστά;

Δημήτρης Κούμανης 06.07.2019

Διλήμματα και συγκρίσεις

Με πόνεσε η μέση μου από το σκύψιμο, να βολέψω τα τελευταία πράγματα στο sac de voyage. Παίζομαι ανάμεσα σε δύο πανοφόρια, δεν ξέρω ποιο να διαλέξω τέτοια εποχή. Μεγαλώνοντας, έχουμε περισσότερα ανούσια διλήμματα στη ζωή μας.

Δημήτρης Κούμανης 16.06.2019

Προσωπικές επιλογές

Φίλη που αγαπούσε και εμπιστευόταν χρόνια της μίλησε για την απόλυτα σωστή επιλογή: “επιστρέφεις στο επάγγελμα που γνωρίζεις πολύ καλά, διότι από αυτό προέρχεσαι, με ένα κανονικό ωράριο της τάξεως των 9 και 10 ωρών ημερησίως, γιατί αυτό θα σου προσφέρει αξιόλογα χρήματα και τη ζωή που επιτέλους θέλεις! Κυρίως όμως την ανεξαρτησία σου! Θα μπορείς να σηκωθείς και να φύγεις, δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ!!!”.

Κωνσταντίνα Ζέρβα 01.06.2019

“Sono tutti gay con …”

Επιστρέφαμε από Βερολίνο. Στο τραπεζάκι του αεροπλάνου, είχα απλώσει τις σημειώσεις μου, από τα κρασιά που δοκίμασα τις προηγούμενες ημέρες. Διάχυτος ενθουσιασμός και σκεφτόμουν ήδη για ποια θα γράψω.

Δημήτρης Κούμανης 18.05.2019